Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

אמנציפציה לאמא

יום שני, 24 באוקטובר 2011
בטח שאני יודעת שהכל עניין של תיזמון בחיים.
ברור שאני יודעת שרימונים ופטריות, שמן זית ואגוזי מלך יפים לבריאות, אבל כשכבר אני מגיעה לאכול בלי ילד שעוזר לי ללעוס אז אני לא בדיוק משחקת אותה מרתה סטיוארט של אבות המזון.
בטוח שצחוק עושה טוב לפנים אבל באמת שלא בא לי לצחוק עכשיו בעוד שנמרחת לה על המכנסים החדשים שלי יד של תינוק עם שוקולד, תמרים ודובונים.

כנראה שהלכתי רחוק מדי עם הבלוזיות של הימים האחרונים. אז פתאום מישהי שמבינה הגיעה ואמרה לי משפט שבזמן אחר היה נכתש בברוטליות ונזרק לפח של הקלישאות. זה היה משהו בסגנון של: 

"תזהרי לך שמרוב זה שאין לכם חיים בסוף הילדים יחשבו בטעות שאתם האופר"..

אז מרוב התרגשות ביקשתי יפה וקיבלנו מסבתא לילה בחוץ (ליומהולדת.. ליומהודלת.. לא בלי סיבה..).

שיזכרו פה בבית מי המלך ומי המלכה ! 

0 תגובות to אמנציפציה לאמא:

הוסף רשומת תגובה