Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

הפרעות קשב וריכוז

יום שישי, 13 בינואר 2012

כששמעתי על הסקר שקבע שמי שסובל מהפרעות קשב מעורב פי 4 בתאונות דרכים גיחכתי. שוב מקום עבודה, מכון סקרים, שאין בו אמא בצוות, כזו שתעשה ריאליטי צ'ק לתוצאות. אישית, נראה לי שתיכוניסט היפראקטיבי על ריטלין נוהג יותר בטוח מאמא לתינוק שלא ישנה חצי לילה, ביד אחת מרימה מוצץ שנפל באחורה ובשניה מדפדפת במוזיקה כדי למצוא את "אצא לי השוקה".
אני שעברתי את בחינות הבגרות בלי הארכת זמנים, פיתחתי וריאציה מדאיגה על הפרעות קשב מאז שנולדו הילדים. בסוף היום אני מתהלכת בבית בין החפצים, הלכלוך והבלגן. פתאום ללכת לעשות פיפי במקלחת של ההורים בלי לסחוב איתי חזרה למקומה איזו מברשת פודרה שאיבי טעמה את מרקמה או בחזור לסלון לא לשנע כרית מהספה שנטבלה מתוך סקרנות באסלה במקלחת – נראים לי בזבוז משאבים וזמן. החפצים הפזורים הרחק ממקומם הטבעי פתאום נראים לי באור אחרון של יום כמומיות שקמו לתחיה עם חושך ראשון כשהן צועקות לי בדציבלים שרק אני שומעת – "רוצים הביתה, הביתה". אז אם אני נראית לכם לפעמים כמו משאית מטען בהילוך חמישי או כמו מסוע מזוודות בפאסט פורוורד לפני פריקה - זו הסיבה.
לא בטוחה שיש לכל זה תרופה. ובכל זאת אני נוהגת. לתשומת לבך, משרד התחבורה !  

0 תגובות to הפרעות קשב וריכוז:

הוסף רשומת תגובה