Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

תל אביב

יום ראשון, 15 באפריל 2012

שניה לפני שהחופש שלי נגמר נסעתי לת"א לכמה סידורים. כמו תיירת בעיר זרה, הסתכלתי על חלונות הראווה והאנשים, וקצת כמו לראות איזה סרט ישן על ניו יורק הרגשתי דחף חזק להיות איכשהו חלק מזה (בלי בדיוק לדעת איך) שלווה ברתיעה גדולה. הבנתי שאני לא כ"כ מתגעגעת לדירות המוזנחות במחיר מופקע, לבדידות הנעימה לפעמים שברווקות, לשנ"צ והעיתון של יום שישי אחרי הצהריים, לחופש לעשות מה שמתחשק ולקפה שמתחת לבית. זה ההתחככות עם אורחות חיים של האנשים השונים והמגוונים כ"כ מאלו שמסביבי היום היא שחסרה לי. זה הזכיר לי איזה משחק מחשב שהייתי מכורה לו כשהייתי קטנה - עם אינסוף משימות אליהם אתה מגיע ככל שאתה עולה רמה. כל מסך הוא עולם ומלואו של לא נודע, עם חוקים, אתגרים, וסכנות ווירטואליות שונות ומשונות.  
פעם איזה בחור שיצאתי איתו סיפר לי על תרגיל הטמעות תמוה בת"א שספק השתתף בו במסגרת בחינות לאיזה ארגון חשאי. אני זוכרת שזה נשמע לי מרתק ואקזוטי. תמיד שאלתי את עצמי אם אני בנוייה להיות איזו ניקיטה מקצוענית, מחליפת זהויות בעיר הגדולה. אז זהו – שלא..!!

ולחברתי ר. שהגתה את דמותה של הקוסמטיקאית א. מ. – נא צרי קשר לעדכונים חמים מהשטח.. :-)

0 תגובות to תל אביב:

הוסף רשומת תגובה