Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

עונת האלרגיות

יום שלישי, 25 באוקטובר 2011
כותרות שעושות לי גירודים: 
"תשובה מינה את בתו לדירקטורית בדלק ישראל..ללא השכלה כלכלית או חשבונאית...מחזיקה בתואר ראשון בחינוך מיוחד ומדעי הרוח ועוסקת ברפואה סינית".
פשששש....אם סטנלי פישר היה הבן שלו בטח היה ממנה אותו לאחראי על צי הרכב. 

"טורקיה סייעה לנו בשריפה בכרמל אז מגיע לה שנעזור לה ברעידת האדמה, במיוחד עכשיו אחרי יום כיפור. ."
באה בזמן טוב הרעידה הזאת. נניח אם זה היה קורה בפסח הינו עושים להם כזה "שן תחת שן" לטורקים בגלל סיפור פרעה שלנו שהיו מקבלים מאיתנו מכסימום צפרדעים בצנצנת במקום מבנים יבילים.  

מחלק העיתונים של "ישראל היום" בצומת לפני שבועיים: "רק היום, רק היום, גלעד שליט חוזר".
או במילים אחרות: "אדם חכם יוצר יותר הזדמנויות מאלו שהוא מוצא".

דברים שגורמים לי לדמוע:
לאילנ'ס מתחת למשרד נכנסת כל בוקר הזקנה הכפופה מקבצת הנדבות עם כוס מלאה במטבעות (נראית כמו הקשיש עם הפחמים על הגב מ"חנה'לה ושמלת השבת" רק עם מטפחת על הראש).
תגידי, אני שואלת את המוכרת, אתם פורטים אצלה כסף או שנדמה לי ???
ברור, היא עונה ונדלקות לה העיניים, הלוואי עלי הכסף שהסבתא'לה עושה ביום....
כמה כבר היא עושה, אני שואלת.
לפחות 400 ₪ ביום היא מעבירה אצלינו, עונה המוכרת.
ורוצים לקחת עוד מס מהטייקונים, אני ממלמלת ויוצאת... 

0 תגובות to עונת האלרגיות:

הוסף רשומת תגובה