Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

חלומות רטובים

יום שני, 7 בנובמבר 2011
איטס מיי לאקי דיי, היום אמצא עבודה. פותחת אינטרנט. ואז הכל חוזר אלי בבום: "עבודה בתנאי רווקות" כבר לא רלוונטי לי, "משרת אמהות" = "תעבדי 9 שעות ונשלם לך על 5", 3,500 ש"ח לחצי משרה רלוונטי רק אם נרד לאורז ותפוחי אדמה, אמנם לא מבקשים כאן לציין שנת לידה אבל כן באיזו שנה סיימת תיכון/מתי עלית לכיתה א'.., וממילא מעסיק שנראה במודעה נוצץ מתגלה בסוף כזכוכית טורדנית. איזה בזבוז זמן. מה עושים. מתסכל..

למה לבניניים "ירוקים" יש "תו תקן", נייר טואלט ממוחזר משוויץ בסימון מתאים, אוכל על טהרת האורגאני - גם, מי שחונה במקום אסור -  מדביקים עליו מדבקה כמו אות קין שיורדת רק עם חומצה, אבל אין מדד מעסיקים משהו בנוסח: "ידידותי לנשים עובדות", מן "תקן פיגמליון" לנשים שמחפשות עבודה, בפיקוח התמ"ת, אני מוכנה למנכל..זה ידורג בערך ככה:

1 פ = מעסיק ששונא נשים ולא מסתיר את זה. פגישות במשרד נקבעות החל מארבע, המשרד רוחש קולות בס של גברים והאישה היחידה - המזכירה, משתכרת 1/3 ממה שהסטז'ר שרק הגיע מרוויח כי הוא "גמיש בשעות".
  
2 פ = מעסיק סכיזופרן שבלב שונא נשים אבל משחק אותה אוהב אותן בפאסיב אגרסיב  - "אין בעיה, תגיעי קצת באיחור מחר" - ויוריד לך מהמשכורת, "חבל שלא הבאת קבלות על החניה" - ואז יתמהמה עם ההחזר 4 חודשים, מילה טובה עליך יגיד בגמגום, בכפל משמעות, ללקוח דובר איטלקית בלבד.

3 פ = מעסיק שבאמת מעריך נשים - בחופשת חנוכה המשרד הומה מתינוקות, המעסיק מכין לאמא מותשת קפה ומחייך בתודה על חוות דעת מצויינת שהוכנה תוך החלפת חיתולים בלילה גם אם היא קצת מוכתמת מבייבי ביס..

0 תגובות to חלומות רטובים:

הוסף רשומת תגובה