Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

הכנות לחג

יום שני, 2 באפריל 2012

איזה פסח בלוז ואיזה נעליים, תמיד הייתי חושבת לעצמי כשחברות נהיו קצת מדוכדכות כבר מאמצע שבט. אצלנו במשפחה החגים זה קרנבל של שמחה משפחתית, דודים ובני דודים מהעיר ומהמושב ועוד אושפיזין בודדים ממזרח אירופה שתמיד סופחו לשולחן. מאכלי חג מסורתיים ומשמינים רצח, שלל עוגות, רעש וקירבה אמיתית ושופעת.  
ואז התחתנתי.
פתאום צריך לקנות מתנות מיותרות בשביל הנימוס, להשוויץ בכל הכוח בעצמנו ובילדינו ולהתארח אצל חמותי האהובה (באמת!) אבל שמקפידה על מזון בריאות גם בחגים ! שלום ולא להתראות גפילטע, ביי ביי כבד קצוץ, נתראה על בטן מלאה בשנה הבאה.
השנה גם הוחלט שחוגגים לאיבי יומהולדת שנתיים בליל הסדר, וכאילו כדי לעצבן אותי בכוונה חמותי הודיעה שהיא שומרת על פסח כשר ! איך לעזאזל מכינים עוגת יומהולדת ראויה (אבל בלי קיטי!) לקטנה, בלי קמח והאם לא עמדתי במספיק ניסיונות בחמש השנים ומשהו שאני וחמותי מכירות ??
וזה לא שאני לגמרי לא כשירה בהכנת עוגות...




אחרי שקניתי את כל אריזות החג פה בעיר במחיר מופקע (כי גם לגננות בגן מגיע להשתתף במופע האביב שכולל את המבט הזה המופתע כשיקבלו בפעם האלף מתנת חג מילדי הגן) אני מתפנה להתאמן על.... הקצפת ביצים !!!! ועם איזה מיקסר בדיוק ההיא מהמתכון מצליחה לגרוס ל"קטן קטן" את השוקולד המריר ? מערבל בטון ????
המטבח נראה כמו איזור מלחמה, שלא לדבר על יתר הבית שסבל קשות מהשרב האחרון. אז תסלחו לי אם אני לא ממש חביבה. אין כמו חג החירות !!

0 תגובות to הכנות לחג:

הוסף רשומת תגובה