Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

כל בית צריך מרפסת

יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

היא שימושית במיוחד באוגוסט, כשמיצינו את כל האטרקציות בחוץ והזענו טוב טוב מכל החורים. התחלנו בלנקות אותה עם הרבה מים ובלהשקות את העציצים. הילדים הרגישו נחוצים ועסוקים למשך איזה שעה ולי צצה עזרה לא צפויה. אחר כך פרסנו מזרון, עשינו פיקניק ופינטזנו שאנחנו מגלי ארצות במשימה בדרום אמריקה מול השקיעה כמו בספר.


עשינו v על חופש בתשלום מלא בקרבת הים, היה חם ומגניב. מומלץ למרות  שנשמע על הנייר מזעזע לשיא הקיץ.

הינו בדינוזאורים. הגדול היה מהופנט מ- TREX בגודל טבעי עד שכמעט שכח שהבטחתי לו פופקורן במחיר של אונקית זהב. מה שאני הכי אהבתי היה את המזגן המקפיא שלא על חשבוני ושטר של 200 ש"ח שמצאתי על הרצפה. 
הינו גם בפארק. רכבנו על אופניים. הם ביקשו. בניגוד אלי מסתבר שהם ממש לא מתרגשים מזיעה נוטפת. להפך, המתיקות של הארטיק אחרי זה רק הודגשה על כל זיעה מלוחה שניגרה.
ביקרנו בתל אביב. כרמי חזק עכשיו בקטע של חתונות. שר סרנדות ללילי מהגן, מתכנן על 20 צאצאים איתה (אבל מוכן להתפשר על 2 אחרי שהסברנו לו שזה יקר מדי), מסכים לבנות לה בית ברעננה או כפ"ס ובונה על לקחת אותה לטיול ברמת הגולן תמורת סיור שתעשה לו בטוסקנה (שם היא כרגע נופשת ..). הוא התרגש לגמרי כשנסענו להראות לו איפה התחתנו בפלורנטין. אולי זה רק סימבולי שבית הכנסת היה סגור, ורק המתפרה היתה פתוחה, וגם הרפד והסנדלר. כרמי לא סלח לי שלא נכח בארוע כדי לטעום מהקינוחים. הוא לא בדיוק השתכנע מזה שאמרתי לו שאף אחד מחבריו לא הוזמן לחתונה של הוריו. "אני אומר לך שכולם נעלבו" הוא בישר לי בפרצוף חמוץ במיוחד.  
עוד לא ניקינו את האוטו עם אקדחי מים מטירה. אחרי הבלגן שהם השאירו שם הם יודעים למה הם לא רוצים להתקרב אליו. אולי את זה נשאיר למכונה. או לגשם הראשון בספטמבר.  

0 תגובות to כל בית צריך מרפסת:

הוסף רשומת תגובה