Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

העפרון הכי מחודד בקלמר

יום שני, 19 בדצמבר 2011
כשנכנסתי לחדר הבחינה במשרדי נציבות המדינה מיד הרחתי שזה הולך להעלות לי בזכרונות בריח ליזול ובמבה מהצבא, כשבמנוחה בין הראיונות האישיים, העברנו מבחנים פסיכוטכניים לטייסים בפוטנציה.
הבוחנת שתפקיד ה"אנטרית" בוקע ממנה בקושי בקול של אפרוח חבוט כשבלי שתספר הפרצוף שלה מוכיח שהיא פליטה של "נערי האוצר"; המועמדת המתרגשת שיושבת זקופה ובלי אוויר עם עפרון מושחז, ואחד רזרבי וגם עט ליתר בטחון ומחדד ומחק שקנתה במיוחד לבחינה; המועמד ששואל את המאבחנת כמה שנים קדימה ישפיעו המבחנים האלו היום על עתידו המקצועי במשרד; ההיא עם הפרעות קשב שכל חריקה של שולחן מתנודד מוציאה ממנה כעסים ואגרסיות; המניאקית שסדרה לעצמה הארכה; החנפנית שמחפה על בורותה בלהרים את הדף שנפל לבוחנת.
לקראת ה"מבחן המקצועי" אני מתכננת בראש במרץ כבר לאזן מאזנים או לשפוך ידע על איזו אסטרטגית חדירה לשוק של רשת מזון. במקום זה אני נזרקת לבחינת לשכת עורכי הדין מלפני 10 שנים שאפילו שם לא חשבו לשאול שאלות איזוטריות כאלו. לרגע אני עומדת לקום ולזרוק את כל השטות הזאת לפח. אבל נשארתי.
תודה למחשב העילג שכנראה עבד בשפת מכונה בטטרית כשמיין אותי כמתאימה לתפקיד הזה. תודה לי שבניגוד לעבר, סמכתי על עצמי בעיניים עצומות ולא בזבזתי שעות יקרות עם הילדים כדי להתכונן לבחינה בנחישות של מתאבדת שיהית כמו פעם.  

0 תגובות to העפרון הכי מחודד בקלמר:

הוסף רשומת תגובה