Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

קסם המזרח

יום ראשון, 29 בינואר 2012


לא ברור מאיפה זה בא לו לכרמי. אולי זה בזכות השיטוטים ביו טיוב עם הילדים שהחזירו אותנו ל- http://www.youtube.com/watch?v=p1Jn8nq_KZI שגורם לשניהם להחנק מצחוק ולענטז בלי שהם לגמרי מבינים על מה ולמה, או בגלל עלילות פרעה הרשע באגדה של פסח שהופכות את מצרים בעיני כרמי ל"חוצלארץ" אקזוטי ומסעיר במיוחד, או בזכות אבא ש"פותח להם את האוזן" כשמשמיע להם מוזיקה ערבית ברדיו בלי ש(עדין) יתנגדו, אבל כשכרמי מדגים לי בגאווה במבטא נגוע בחת ועין גרוניות איזה משפט בג'יבריש מלווה ב "את רואה אמא, גם אני יודע ערבית" על מה בעצם אני מתפלאה ?
אני מזכירה לעצמי שאמא שלי התחתנה עם אבא שלי כי היה נראה לה קצת מזרחי, אני לקחתי את זה צעד קדימה והתחתנתי עם עיראקי שתובל בעוד כמה מדינות בלוונט בתקווה רומנטית לפטפט איתו ב- 7 יחידות הערבית שלי כשארצה שהילדים לא יבינו, ויניב בכלל לקח את חיבתו למזרח לאקסטרים כשעשה בדיקת סיבולת לב ריאה לאמא שלו כשהנחית לה על שולחן החג איזו תורכייה מוסלמית מהממת כדי שתכיר סופסוף את המשפחה. 

0 תגובות to קסם המזרח:

הוסף רשומת תגובה