Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

שלמות בגוונים של אפור

יום שלישי, 21 בפברואר 2012

בוויקנד שלנו בת"א ראיתי בעינים שלי איך נראית לה שלמות. מסתבר שהיא יכולה להיות גם די חד גוונית - בגווני אפור–שחור–שמנת, מבצבצת לה מבין הפרטים הקטנים שמריחים מנקי בכל פיצ'פקה שנרכש ממעצב בהזמנה מיוחדת בחדר של המלון מבוטיק. "ככה זה שיש מטרה מוגדרת מראש לנגד העיניים", סיפרנו לעצמנו שנינו בצ'ק אאוט, "התוצאה יוצאת מושלמת". 
אז חזרתי הביתה תבולה באווירה פרפקציוניסטית בריח של יוקרה והתיישבתי על הפרוייקט שעליו אני עכשיו עובדת. מרוב ניסיונות שכל משפט ופסקה יהיו מדוייקים כמו הסופלה מהשוקולד שחיסלנו בלילה הקודם, אני כבר כמה ימים בבלוק כתיבה מזעזע. רק כשהכרתי בכך שהעבודה הזו לא תהיה עם גימורים למשעי כמו בחדר האמבטיה בגודל של בית מרחץ שרק בשבת האחרונה עוד טבלנו בו – הצלחתי לנסח פיסקה ראויה.
באמצע הלילה כשסוף סוף הבנתי מה אני רוצה לכתוב, מה הטיעונים כדי לומר זאת ועל מה אני מתבססת, התפנתי לישון, לא לפני שאמרתי ליניב שבכל זאת הייתי שמחה אם החיים האלו היו מתנהלים קצת לפעמים כמו עץ החלטות בתרשים זרימה. כי ת'כלס מה שלא אכתוב ואיך שלא אנסח את זה, זה משחק ילדים לעומת הניסיונות לפצח את הנוסח הנכון של החיים פה.    

0 תגובות to שלמות בגוונים של אפור:

הוסף רשומת תגובה